Pomoc

Sklep Dobre Ryby oferuje świeże ryby wprost z gospodarstwa rybackiego. Dla naszych Klientów przygotowaliśmy krótki przewodnik po sklepie oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli wciąż masz jakieś wątpliwości, skontaktuj się z nami za pomocą formularza na stronie Kontakt. Czekamy na Wasze pytania!

Najczęstsze pytania

Wskaż i kliknij interesujące Cię zagadnienie:
  1. Jak działa sklep? Kiedy można zamawiać?
  2. Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
  3. Czym wyróżnia się opakowanie, w którym dostarczana jest ryba?
  4. Skąd pochodzą Dobre Ryby?
  5. Skąd są wysyłane Dobre Ryby?
  6. Czy pod względem wagowym otrzymam dokładnie tyle ryby, ile zamówiłem?
  7. W jakiej postaci mogę otrzymać Dobrą Rybę?
  8. Czy wszystkie gatunki ryb są dostępne przez cały rok?
  9. Czy ceny w sklepie dobreryby.pl są konkurencyjne?
  10. Czym różnią się Dobre Ryby od tych kupowanych w tradycyjnym sklepie?
  11. Skąd pewność, że ryby w sklepie dobreryby.pl są świeże i dobrej jakości?
  12. Czy zamówioną rybę mogę zamrozić w domu?
  13. Nasze certyfikaty

Jak działa sklep? Kiedy można zamawiać?

Nasze Dobre Ryby odławiane są codziennie rano, od poniedziałku do piątku, i wystawiane na sprzedaż. Składanie zamówień możliwe jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone do godziny 07:00 od poniedziałku do piątku realizowane są następnego dnia, także w sobotę pod warunkiem, że miejsce dostawy jest ujęte w spisie o czym poniżej. Zamówienia złożone po godzinie 07:00 od poniedziałku do czwartku realizowane są na trzeci dzień (np. zamówienie we wtorek o godz. 19.00, dostawa w czwartek). Zamówienia złożone w dni robocze poprzedzające dni świąteczne dostarczane są drugiego dnia po dniu świątecznym (np. zamówienie złożone w piątek po godzinie 07:00 zostanie dostarczone we wtorek). Zamówienie z odroczoną dostawą - składanie zamówień z możliwością określenia konkretnego (innego niż dzień następujący po złożeniu zamówienia) terminu dostawy do 30 dni.
↑ do góry

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Przyjmujemy każde zamówienie! Nawet za kilka złotych!
↑ do góry

Czym wyróżnia się opakowanie, w którym dostarczana jest ryba?

Zamawiając rybę przez stronę DobreRyby.pl masz pewność, że dotrze ona do Ciebie świeża. Gwarantuje Ci to termin jej odłowu, a także sposób, w jaki ją do Ciebie wysyłamy. Każde zamówienie jest bowiem odpowiednio zabezpieczone dzięki hermetycznemu i izotermicznemu opakowaniu, które chroni zawartość przed dostępem powietrza i utrzymuje odpowiednią temperaturę w trakcie transportu.

Taka profesjonalna przesyła to koszt jedynie 8,00 zł. Ponosisz go tylko raz, bez względu na wielkość zamówienia. Zamawiając 0,5 kg, 2,5 kg, a nawet 10 kg ryb, za opakowanie zapłacisz więc tyle samo. Planujesz zrobić zakupy w naszym sklepie? Zachęć do tego znajomych i rodzinę. Zamówcie przesyłkę na jeden adres, a koszt opakowania poniesiecie wspólnie i jednorazowo.

Skąd pochodzą Dobre Ryby?

Nasze Dobre Ryby pochodzą od sprawdzonych i wiarygodnych dostawców. Ryby z hodowli uzupełniane są okresowo rybami odławianymi z okolicznych jezior przez rybaków i wędkarzy.
↑ do góry

Skąd są wysyłane Dobre Ryby?

Ryby wysyłane są wprost z przetwórni gospodarstwa rybackiego. Pozwala to maksymalnie skrócić drogę od odłowu na stół odbiorcy. Siedziba sprzedawcy, którym jest spółka Biofresh z Poznania, ma znaczenie wyłącznie formalne i rozliczeniowe. Cała infrastruktura internetowa sklepu zlokalizowana jest również w Poznaniu.
↑ do góry

Czy pod względem wagowym otrzymam dokładnie tyle ryby, ile zamówiłem?

Ryby są towarem naturalnym, mają różną, zmienną z upływem czasu wagę. W związku z tym, mimo naszych najlepszych starań, waga rzeczywista danego zamówienia nie jest zazwyczaj równa wadze podanej w zamówieniu. Regulamin naszego sklepu przewiduje z tego względu dwie możliwe sytuacje. W przypadku dostarczenia ryb o większej wadze (maksymalnie o 0,25 kg) cała wartość nadwagi jest „gratisem”, jaki otrzymujesz. W przypadku otrzymania ryb o mniejszej wadze (maksymalnie o 0,25 kg) wartość niedowagi jest zapisywana na Twoim koncie i zostaje uwidoczniona w zakładce Moje konto – Konto prepaid. Jako nabywca możesz zlecić zwrot nadpłaconej kwoty na swoje konto lub wykorzystać tę kwotę przy kolejnych zakupach. Rozliczenie transakcji i ostateczną wagę wysłanych porcji ryb można również sprawdzić w zakładce Moje konto, w pozycji Moje zamówienia.
↑ do góry

W jakiej postaci mogę otrzymać Dobrą Rybę?

Dostępny sposób przygotowania ryby danego dnia jest określony na stronie sklepu przy każdym produkcie.
↑ do góry

Czy wszystkie gatunki ryb są dostępne przez cały rok?

Tylko niektóre gatunki ryb są dostępne przez cały rok. Dotyczy to pstrągów i karpi, które oferujemy w ciągłej sprzedaży, aż do wyczerpania zapasów w dniu zamówienia. Pozostałe gatunki można zamawiać okresowo. Zachęcamy do codziennego odwiedzania naszego sklepu oraz zapisania się do newslettera, dzięki któremu uzyskasz regularne informacje o dostępności poszczególnych gatunków ryb.
↑ do góry

Czy produkty kupowane w sklepie dobreryby.pl są droższe niż w tradycyjnych sklepach?

Szczególna dbałość o procedurę realizacji zamówień wymusza na nas ustalenie ceny wyższej niż w większości sklepów. Nieco większe koszty rekompensuje jednak z pewnością najwyższa jakość sprzedawanych przez nasz sklep produktów. Prosimy zwrócić uwagę na fakt, że rzadko można spotkać sklepy detaliczne, które są w stanie wykazać, iż sprzedają ryby odłowione poprzedniego dnia. Ryby, które trafiają do supermarketów czy innych sieci, mają zwykle co najmniej kilka dni, a często tydzień lub nawet więcej. Dla smaku mięsa ten fakt ma bardzo istotne znaczenie.
↑ do góry

Czym różnią się Dobre Ryby od tych kupowanych w tradycyjnym sklepie?

Dobre Ryby charakteryzują się przede wszystkim wysoką jakością, gdyż hodowla prowadzona przez naszych dostawców oparta jest na naturalnych paszach, ryby rosną zaś w czystej wodzie, w niedużym zagęszczeniu. Nasze ryby to również gwarancja świeżości – eliminujemy pośrednika w postaci hurtowni, która rozprowadza towar do sklepu detalicznego, a więc skracamy do minimum czas dostawy na Twój stół.
↑ do góry

Skąd pewność, że ryby w sklepie dobreryby.pl są świeże i dobrej jakości?

Proces dostawy jest przejrzysty, a jego początkiem jest sprawdzone źródło pochodzenia. Przesyłki wysyłane są wprost z gospodarstwa, z miejscowości Kamienica w województwie kujawsko-pomorskim. Jakość ryb sprawdzana jest przez naszych specjalistów zarówno w przypadku każdego odłowu z własnych stawów, jak i w przypadku pozyskiwania ryb od zewnętrznych dostawców z regionu LGR Borowiacka Rybka. Zachęcamy do zrobienia smacznych zakupów i podzielenia się z innymi swoimi wrażeniami na naszym profilu Facebook’a: www.facebook.com/dobreryby.
↑ do góry

Czy zamówioną rybę mogę zamrozić w domu?

Odpowiedź jest prosta i jednoznaczna – tak. Otrzymana przez Ciebie przesyłka nie zawiera wcześniej zamrożonej ryby. Z pewnością nic nie pobije zapachu i smaku świeżej ryby, ale jeżeli zmieniłeś plany i chcesz ją zaserwować innego dnia, Twoje podniebienie nie będzie zawiedzione jakością zamrożonej ryby pochodzącej z naszego sklepu. Możesz być pewien, że wartość odżywcza zamrożonej ryby pozostanie wciąż bardzo wysoka.
↑ do góry

Nasze certyfikaty

certyfikat certyfikat certyfikat
↑ do góry

Facebook